پالت چوبی حمل کاغذ

پالت چوبی کاغذ

پالت چوبی برای حمل بسیاری از کالاها مورد مصرف قرار می گیرد و در بسیاری از حمل و نقل های داخلی و خارجی به عنوان سازه ای قابل اعتماد برای اکثر صنایع استفاده می گردد. کاغذ یکی از کالاهایی است که برای سامان دهی و حمل آن از پالت چوبی استفاده می شود. در این مقاله از سایت پالت کاران ما قصد داریم شما را با پالت چوبی حمل کاغذ بیشتر آشنا سازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

انواع پالت برای حمل کاغذ

پالت چوبی، پالت پلاستیکی، پالت مقوایی و پالت فلزی، انواع پالت هایی هستند که در صنایع مختلف برای حمل و نقل و انبار کردن کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. هر کدام از این پالت ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و در برخی از صنایع ترجیح برخی از این نوع پالت ها بیشتر است. در حمل و نقل کاغذ نیز می توان از این پالت ها استفاده کرد اما از آنجایی پالت چوبی برای حمل کاغذ گزینه مناسب تری است اغلب از این پالت برای جابجایی بارهای کاغذ استفاده می شود که در ادامه به علت های آن اشاره خواهیم کرد.

پالت چوبی حمل کاغذ

پالتی که برای حمل کاغذ از آن استفاده می شود از جنس چوب است و بسیار مقاوم و استحکام بالایی دارد و می تواند بارهای سنگین را جابجا و حمل کند. پالت چوبی کاغذ قابلیت حمل با جرثقیل، جک پالت و لیفتراک را دارد و به همین دلیل جابجایی کاغذها و انبار آنها را آسان خواهد کرد. پالت چوبی کاغذ در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود.  پالت چوبی حمل کاغد در وزن های مختلف از سبک ، متوسط و سنگین تشکیل شده است و می توانند تا چند تن بار را تحمل کنند. پالت چوبی حمل کاغذ می تواند رول های کاغذی بزرگ را حمل و نگهداری کند.برای دریافت پالت چوبی حمل کاغذ با ابعاد مختلف می توانید با شرکت پالت کاران تماس حاصل بفرمایید.

پالت چوبی تماس با مرکز پخش

فواید استفاده از پالت چوبی برای حمل کاغذ

حمل و نقل و ذخیره سازی کاغذ باید در شرایطی ایمن صورت گیرد تا مشکلی برای کالا پیش نیاید. در این موارد استفاده از یک پالت باکیفیت و مقرون به صرفه حیاتی است.

در این فرآیند استفاده از پالت مقوایی نمی تواند گزینه خوبی باشد، زیرا مواد مقوایی سبک هستند و مقاومت پایینی در برابر وزن های سنگین دارند. مزیت پالت مقوایی وزن سبک و سازگاری آن با محیط زیست است اما این پالت در برابر رطوبت و تغییرات دمایی آسیب می بیند و امکان آتش گرفتن آن نیز وجود دارد. به همین دلیل شرایط نگهداری آن بسیار حساس است.

همانطور که اشاره کردیم تحمل وزن پالت های مقوایی بسیار پایین تر از پالت چوبی است به هیمن دلیل برای حمل کاغذ و همچنین انبار کردن آن از انواع پالت های چوبی استفاده می شود. پالت چوبی تحمل وزن بالایی دارد و همچنین به دلیل سازگاری با دستگاه هایی حمل و نقل، سهولت جابجایی را به همراه دارد.

قیمت پالت چوبی کاغذ

پالت چوبی را از انواع چوب بلوط و کاج و غیره می سازند و چوب پالت از درختانی که غالبا در آن کشور رویش بیشتری دارند انتخاب می شود بنابراین قیمت مناسبی خواهند داشت. همچنین پالت چوبی قابلیت تعمیر داشته و هر زمان که دچار شکستگی شود می توان تخته شکسته شده و یا ترک خورده را با تخته چوبی نو تعویض کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد. از این رو قیمت پالت دست دوم نسبت به نو پایین تر خواهد بود در حالی که پالت کاملا سالم و قابل استفاده است.

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت پالت چوبی کاغذ خرید آن از درب کارخانه است. خرید بدون واسطه از تولیدکننده یکی از راه حل های موثر در قیمت پالت چوبی است. پیشنهاد ما به شما خرید پالت چوبی کاغذ در انواع سایزها و وزن ها از مجموعه پالت کاران است. شما در این مجموعه می توانید انواع پالت چوبی نو و دست دوم با هر وزن و اندازه ای برای حمل و نقل کاغذ خریداری کنید. پالت کاران یکی از مجموعه های تولیدکننده و عرضه پالت چوبی است که پالت را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کند.

پالت چوبی حمل کاغذ

پالت چوبی کاغذ

شما می توانید انواع پالت چوبی با نوع چوب و اندازه در سایت پالت کاران مشاهده کنید مانند پالت مارون یا روسی و بسیاری پالت های چوبی که در سایت موجود است و برای دریافت قیمت آن می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس موجود در سایت مراجعه کنید.

در مورد پالت چوبی کاغذ دست دوم باید به این نکته توجه کنید که میزان استفاده شده از آن و ابعادی که دارد بر روی قیمت آن موثر خواهد بود. با این حال پالت چوبی دست دوم  یک سوم قیمت پالت چوبی نو را دارد و بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

نوع چوب مورد استفاده در پالت چوبی حمل کاغذ

یکی از چوب های پر کاربرد در ساخت پالت چوبی حمل کاغذ چوب بلوط است و دسترسی گسترده ای نیز دارد. چوب بلوط چوب سخت است و برای حمل بارهای سنگین بسیار مناسب است. این چوب می تواند چند رول کاغذی بزرگ را بر روی خود جا دهد و وزن بالای آنها را تحمل کند بدون اینکه دچار شکستگی شود .

یکی دیگر از جنس های پر کاربرد چوب کاج است که نرم تر بوده و مقاومت بالایی نیز دارد. شما می توانید برای آگاهی از جنس پالت چوبی حمل کاغذ با مشاورین ما تماس بگیرید و در مورد جنس و ویژگی های پالت چوبی مناسب برای حمل کاغذ اطلاعات بیشتری کسب کنید و انتخاب درستی متناسب با نوع فعالیت خود داشته باشید.

تولید کننده و کارخانه پالت چوبی

خرید پالت کاغذ از مرکز معتبر

تولیدکنندگان، خریداران، فروشندگان و حمل کنندگان برای فعالیت های خود نیاز به پالت دارند و شرکت های باربری به استفاده از پالت در حمل و نقل نیازمند هستند تا کالاهای سنگین و با حجم زیاد را با استفاده از پالت به راحتی حمل کنند. در واقع پالت یک راه عالی برای حمل اقلام سنگین و سبک به حساب می آید. یکی از این کالاهای حساس کاغذ است که برای ایمن سازی جابجایی و ذخیره آن از پالت چوبی مخصوص حمل کاغذ استفاده می شود. برای خرید پالت چوبی مناسب برای حمل کاغذ از سایت پالت کاران بهتر است قبل از خرید برای آشنایی با انواع پالت های موجود در پالت کاران و همچنین آگاهی از قیمت پالت های نو و دست دوم با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین اگر قصد خرید پالت دارید می توانید به صورت حضوری به آدرس تهران، جاده واوان، میدان عشقی، ۱۲متری عشقی، پلاک ۱ مراجعه کرده و پالت مناسب برای فعالیت خود را تهیه کنید.

خواندنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 4 =